wtorek, 25 grudnia 2018

Wigilia już minęła bardzo pomyślnie w rodzinnym gronie :) A dzisiaj już miałam kilka spotkań dawnych znajomych z których jestem bardzo zadowolona ponieważ dawno ich nie widziałam :) święta mają swój urok za które je lubię :) niestety tylko pogoda trochę nie dopisuję nam ale znalazłam inne zajęcia które mogłam się bawić z dziećmi brata :) święta to czas spędzony w gronie najbliższych osób :) nie wiem czy wy też tak macie ale ja osobiście uwielbiam jak przed świętami robimy potrawy i rozmawiamy jak to było kiedyś w sumie o wszystkim i niczym wtedy są rozmowy takie :) Boże Narodzenie jest dla mnie ważne ponieważ jest jedną z najpiękniejszych momentów i refleksji związanej z Nowym Rokiem i wielkiej niewiadomej jak to będzie :) Na czas świąt odstawmy telefony zajmijmy się naszymi bliskimi świętujmy póki mamy na to czas :) kochani czytelnicy którzy mnie czytają chce wam złożyć Wesołych Świąt zdrowych spokojnych pogodnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku 2019 <3

 
Instagram : katarzynak8

6 komentarzy:

  1. Tobie również Wesołych słodka ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i tobie również życzę wszystkiego co dobre! <3 <3 <3

      Usuń
  3. Super wpis!! 😊
    Ja również życzę wszystkiego co najlepsze oraz żeby nowy rok był jeszcze lepszy niż miniony!

    OdpowiedzUsuń