niedziela, 23 grudnia 2018

Chciałabym się z wami podzielić że 8 grudnia skończyłam 18 lat jestem już dorosła nie wiem kiedy to minęło naprawdę ten czas szybko mi minął ale jedno się zgadza zawsze marzyłam żeby moja impreza urodzinowa odbyła się z moimi najbliższymi i wspaniałym miejscu :) wiem że może i nie wyglądam na wiek w jakim jestem ale to nie jest dla mnie ważne w tej chwili :) wiem że teraz z górki będzie z tymi latami chyba ;) mam zamiar nacieszyć się swoimi młodymi latami nie chodzi mi tu o alkohol ani o używki tylko samym odczuciu bycia dorosłą i samodzielną :)

 
 
 



 
 



 Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad każdy komentarz i obserwacja motywuję mnie do działania <3 
INSTAGRAM : katarzynak8

6 komentarzy:

  1. Ohh jak Ty ślicznie wyglądałaś 😍 Zresztą co się dziwić...ładnemu we wszystkim ładnie! ✨

    OdpowiedzUsuń
  2. chcialbym mieć znów 18 lat :P
    piękna chwila xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bastii chwile takie to naprawdę piękna chwila <3 <3 <3

      Usuń
  3. Ja jeszcze trochę i mam nadzieję, że również zleci szybko ^^

    OdpowiedzUsuń