sobota, 22 grudnia 2018


 
Cytat tygodnia : Jest tylko jedno lekarstwo na duże kłopoty – małe radości.
Najlepszy moment tygodnia : W poniedziałek udało mi się pojechać do kina ze znajomymi i pospacerowaliśmy trochę po złotych tarasach.
Najgorszy moment tygodnia : Jak załatwiałam sprawy to poślizgnęłam się i dużą butelkę soku.
Ulubiona chwila : Spotkanie z dawnych lat lubię takie spotkania.
Piosenka tygodnia:
 
Kanały tygodnia: Chce wam polecić kanał mojego kolegi który nagrywa filmy jak i robi streamy na żywo chce również dodać że wystąpiłam u niego w filmiku powiem wam że trochę się wstydziłam jak pierwszy raz uczestniczyłam w takim oto filmie zapraszam też zajrzeć do niego na kanał.
 
Serial/film tygodnia : ,,Do wszystkich chłopców, których kochałam''
,,Pułapka''
,,Pod powierzchnią''
 
 


 Instagram : katarzynak8

6 komentarzy: