pi膮tek, 21 grudnia 2018

馃挅M贸j dzie艅 sp臋dzi艂am w domku nie wyje偶d偶a艂am nigdzie ale za to musia艂am i艣膰 po zakupy spo偶ywcze aby doko艅czy膰 przygotowywanie potraw na 艣wi臋ta a przy okazji kupi膰 jeszcze prezenty dla dzieci od brata :) dzieciaki ciesz膮 si臋 jak dostaj膮 prezenty od swojej kochanej ciotki :) a za oknem u mnie 艣nieg z czego bardzo si臋 ciesz臋 bo b臋d臋 mia艂a zaj臋cie jak dzieci przyjad膮 do mnie :)




Gdy sprawdza艂am sw贸j komputer natkn臋艂am si臋 na zdj臋cia kiedy by艂am w Zakopanym akurat wtedy kiedy by艂am w pi膮tek wyje偶d偶ali艣my w dniu moich urodzin rok temu by艂am tam z grup膮 ludzi


 


 
nazajutrz byli艣my w papugarni gdzie razem z grup膮 weszli艣my do 艣rodka a tam powita艂a nas pani i da艂a nam pokarm dla papug

 


 

Og贸lnie wyjazd ten uwa偶am za udany mieli艣my wiele atrakcji :)
Dzisiaj jeszcze po膰wiczy艂am i mam w planach teraz i艣膰 na spacer ze znajomymi a potem obejrze膰 filmiki na YouTube przy ciep艂ej herbacie :)
                                       Instagram : katarzynak8
 

4 komentarze:

  1. Zakopane 馃挒 Moje ukochane miasto! 馃槏

    OdpowiedzUsu艅
  2. By艂am raz w Zakopanem i bylo fajnie. Mam rowir贸w mi艂e wspomnienia ^^

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nadia ja by艂am ju偶 kilka razy w Zakopanem i r贸wnie偶 by艂o fajnie!!! <3 <3 <3

      Usu艅