czwartek, 20 grudnia 2018

Dzisiaj wstałam rano aby pojechać do miasta obok mnie po kilka rzeczy :) koniecznie musiałam wejść do croppa i house aby zobaczyć jakie są ciekawe rzeczy ale niestety nie kupiłam nic :/ jeszcze dziś jak załatwiałam sprawy zobaczyłam pana który potrzebował pomocy bez wahania od razu mu pomogłam :)


 
Dzisiejszego dnia udało mi się ogarnąć kilka spotkań z moimi przyjaciółmi i jestem zadowolona bo wszystkie wypadły dobrze :) a gdy wracałam do domu musiałam koniecznie wziąć gorącą czekoladę uwielbiam ją pić w zimne dni ale jak na złość rozlałam ją troszeczkę jak się spieszyłam :)
 
 
 
A po powrocie do domu udało mi się jeszcze ogarnąć rzeczy na święta takie jak porządek w mojej garderobie jestem mega szczęśliwa ponieważ w końcu pozbyłam się nie potrzebnych rzeczy i oddałam je potrzebującym :) zrobiłam sobie trening wiele moich znajomych może o tym nie wiedzieć ale tak ćwiczę no chyba ze leń mnie dopadnie to inna wtedy rozmowa :) przeważnie jak mam lenia to oglądam seriale i nie chce mi się nigdzie wychodzić a co dopiero gdzieś jeździć :)
 
 
Chce was zaprosić na mojego instagrama na którym bardzo często jestem
Instagram: katarzynak8
 

6 komentarzy: